Kraj

Sagem wprowadza nową linię ultracienkich telefonów GSM

Sagem Communication Poland Sp. z o.o., krajowe przedstawicielstwo francuskiego producenta elektroniki i telefonów komórkowych, wprowadza na rynek nowy model telefonu...

Sagem Communication Poland Sp. z o.o., krajowe przedstawicielstwo francuskiego producenta elektroniki i telefonów komórkowych, wprowadza na rynek nowy model telefonu – my300x, który zapoczątkuje linię telefonów “ultra-slim” (aparat ma tylko 1,4 cm grubości). Jak mówi Piotr Lewczuk, GSM operator manager w Sagem Communication, podstawową grupą odbiorców tego telefonu mają być firmy z segmentu korporacyjnego (telefon jest wyposażony m.in. w Bluetooth, WAP, GPRS 10, MMS-y), ale kierowany jest również do młodych ludzi oraz “seniorów”, którzy dopiero uczą się telefonii komórkowej (aparat ma wbudowane szerokie opcje pomocy – helpu). Niebawem ma on być dostępny w ofercie subsydiowanych aparatów u wszystkich operatorów (pozycjonowany w segmencie top post-paid). Prawdopodobne, jak twierdzi Lewczuk, są reklamy wspólne z operatorami – takie jak np. obecna kampania “Prezent na start” Orange (PTK Centertel), w której jednym z promowanych telefonów jest myX6-2 Sagema. Firma nie planuje samodzielnego wsparcia reklamowego nowego my300x, podobnie jak w przypadku kolejnych nowości, których pojawienie się Sagem zapowiada na I kwartał 2006 r. W 2003 r. Sagem miał dwumiesięczne kampanie outdoorowe swoich telefonów (zlecane bezpośrednio z centrali we Francji przez sieć ZenithOptimedia), w wakacje ub.r. Sagem reklamował wprowadzany myX5-2, również w telewizji. Jednak, jak powiedział nam Piotr Lewczuk, od kosztownych kampanii w mediach firma woli akcje bezpośrednie, które przynoszą szybkie efekty sprzedażowe – np. animacje w topowych klubach, w wybranych miastach, które Sagem przeprowadził kilka miesięcy temu, a które zamierza powtórzyć w przyszłym roku. (MB, MG)