Kraj

"Machina" będzie projektem multimedialnym, "Dlaczego" odmienione

"Machina" będzie nie tylko tytułem prasowym. Stanie się multimedialnym przedsięwzięciem, zapowiada Michał M. Lisiecki, prezes zarządu Platformy Mediowej Point Group,...

“Machina” będzie nie tylko tytułem prasowym. Stanie się multimedialnym przedsięwzięciem, zapowiada Michał M. Lisiecki, prezes zarządu Platformy Mediowej Point Group, wydawcy “Machiny”. Tytuł ma wrócić na rynek wiosną przyszłego roku. Planowany jest w miarę jednoczesny start pozostałych aktywności pod wspólnym brandem, które mają objąć internet, radio, telewizję, kolekcję CD. Trwają prace nad koncepcją merytoryczną i graficzną samego tytułu, którym kieruje redaktor naczelny Piotr Metz. – Chcemy, by “Machina” była innowacyjnym, odważnym, nawet kontrowersyjnym projektem, ale aby zawsze zachowywała dobry smak – powiedział Lisiecki. Wejściu “Machiny” towarzyszyć będzie kampania. Planowane jest ogłoszenie przetargu. Platforma Mediowa Point Group zmienia w tej chwili swój sztandarowy tytuł – miesięcznik studencki “Dlaczego”. Od wydania październikowego na okładce “Dlaczego” pojawił się nowy znak graficzny, którym jest biały znak zapytania na czerwonym tle. Wokół tego znaku skupia się kampania “Dlaczego”, która potrwa do końca br. (telewizje, rozgłośnie radiowe, prasa, autobusy, plakaty na uczelniach). Wydawnictwo przymierza się też do poszerzenia dystrybucji swego magazynu bezpłatnego “Warsaw Point”, ukazującego się w nakładzie 18-20 tys. egz., o pokoje hotelowe i wybraną linię lotniczą. Portfolio prasowe wydawnictwa w przyszłym roku, jak zapowiedział Lisiecki, ma poszerzyć się o projekt związany z rynkiem mody i tygodnik z programem telewizyjnym. Platformę tworzą: BTL Point Group (agencja marketing services), Media Point Group (media prasowe i internet), Mobile Point Group (agencja marketingu mobilnego), Online Point Group (agencja usług interaktywnych), Distribution Point Group (departament usług dystrybucyjnych i logistycznych), Studio Point Group (studio usług graficznych). (KP)