Kraj

Jutrzenka po dwóch latach startuje w telewizji z nową kampanią Jeżyków

Agencja Publicis przygotowała kolejną kampanię reklamową Jeżyków, kruchych ciasteczek z karmelem, bakaliami i mleczną czekoladą produkowanych przez firmę Jutrzenka SA....

Agencja Publicis przygotowała kolejną kampanię reklamową Jeżyków, kruchych ciasteczek z karmelem, bakaliami i mleczną czekoladą produkowanych przez firmę Jutrzenka SA. Kampania, która wystartowała 24 października, jest kierowana do dorosłych konsumentów. Termin jej zakończenia nie został podany. Obsługą mediową zajmuje się Starlink. Spot telewizyjny można zobaczyć m.in. w TVP1, TVP2, TVP3, Polsacie i TVN Siedem. Jest on oparty na pokazaniu eleganckiego, dość chłodnego przyjęcia, które nabiera rumieńców dopiero po wniesieniu przez kelnera tacy z Jeżykami. Hasło kampanii brzmi: “Jeżyków nigdy dosyć!”. Publicis realizuje tę kampanię po wygranym w połowie września br. przetargu, w którym startowało 5 agencji (ich nazwy nie zostały podane). Publicis ostatnio obsługiwała Jeżyki w 2003 roku. (AMS)