Zagranica

Unilever planuje przetarg dla marki Knorr; nie wiadomo, jak wpłynie to na Polskę

Unilever przygotowuje się do przetargu kreatywno-strategicznego dla marki Knorr, który ruszy w styczniu 2006 r. i dotyczyć będzie paneuropejskiego budżetu...

Unilever przygotowuje się do przetargu kreatywno-strategicznego dla marki Knorr, który ruszy w styczniu 2006 r. i dotyczyć będzie paneuropejskiego budżetu w wysokości ok. 20 mln funtów. Od listopada 2004 r. markę tę na rynku europejskim prowadzi agencja JWT, która otrzymała budżet bez przetargu. Na rynku Wielkiej Brytanii, w USA, na Środkowym Wschodzie, w Australii i Afryce Knorr jest obsługiwany przez sieć DDB. Produkty Knorr są obecne na 100 rynkach, a ich sprzedaż wynosi 2 mld funtów. Jak mówi Wojciech Tomczak, specjalista ds. PR w Unileverze w Polsce, jeszcze nie wiadomo, jak przetarg przełoży się na nasz rynek. Decyzję w tej sprawie podejmie Londyn. W Polsce budżetem Knorra zawiaduje agencja DDB Warszawa. (“BrandRepublic”)