Kraj

Maruszeczko i Sieradzki autorami kampanii reklamowej nowego dziennika Agory

Duet kreatywny Andrzej Maruszeczko i Robert Sieradzki przygotuje kampanię reklamową wprowadzającą na rynek nowy dziennik Agory. O jego niepotwierdzonym wyborze...

Duet kreatywny Andrzej Maruszeczko i Robert Sieradzki przygotuje kampanię reklamową wprowadzającą na rynek nowy dziennik Agory. O jego niepotwierdzonym wyborze informowaliśmy w DS “MMP” z 12 września br. Koncepcja kreatywna Maruszeczki i Sieradzkiego została wybrana w drodze przetargu. Za planowanie i zakup mediów prawdopodobnie będzie odpowiadał dom mediowy Starlink, który współpracuje z Agorą. Według naszych informacji kampania wprowadzająca dziennik rozpocznie się od działań teaserowych. Bliższe szczegóły na temat akcji reklamowej i wysokości jej budżetu nie zostały podane. Dziennik według planów Agory ma zadebiutować w ciągu najbliższych tygodni. (JD)