Kraj

Starcom Next wykorzystuje guerilla marketing w kampanii Tele2

Starcom Next, należąca do domu mediowego Starcom struktura zajmująca się nowymi mediami, wykorzystał niestandardowe działania z zakresu guerilla marketing jako...

Starcom Next, należąca do domu mediowego Starcom struktura zajmująca się nowymi mediami, wykorzystał niestandardowe działania z zakresu guerilla marketing jako jeden z elementów internetowej kampanii firmy Tele2. – Zachęcenie użytkowników do odwiedzenia stron www firm, które tak jak Tele2 są stale obecne z reklamą w telewizji, nie jest prostym zadaniem. Dlatego wprowadziliśmy do kampanii nietypowe działania – mówi Wiktor Goliszek, interactive planner w Starcom Next. Agencja wykorzystała w kampanii kontekst wyborów prezydenckich. Na stronach głównych portali w dniu ogłoszenia wyników pojawiły się linki w sekcjach newsów z intrygującymi hasłami nawiązującymi do wyborów, np. “30 mln zagłosowało” (Onet), “Co ich do tego przekonało?” (WP), “Znamy już wynik głosowania” (Interia) oraz ich rozwinięciami w postaci edukacyjnych artykułów sponsorowanych na temat Tele2. – Tylko na Onecie w ciągu jednej doby ponad 200 000 użytkowników odwiedziło stronę z artykułem, co przy niskich kosztach tego typu reklamy w internecie jest wyjątkowym sukcesem – uważa Goliszek. Kampania w internecie potrwa do połowy listopada br. Jest ona częścią prowadzonych właśnie działań reklamowych pod hasłem “30 milionów Europejczyków zaufało Tele2”. (PR)