Kraj

Kanał Boomerang rozmawia z dystrybutorami, sprzedaż reklam możliwa w 2006 r.

Telewizyjny kanał dla dzieci Boomerang rozmawia z platformami cyfrowymi i największymi sieciami kablowymi na temat dystrybucji. Obecnie w Polsce kanał...

Telewizyjny kanał dla dzieci Boomerang rozmawia z platformami cyfrowymi i największymi sieciami kablowymi na temat dystrybucji. Obecnie w Polsce kanał włączony jest jedynie do kilku mniejszych sieci – dociera do 25 tys. abonentów. – Mamy nadzieję na sfinalizowanie rozmów z platformami na początku 2006 r. A dalsza rozbudowa dystrybucji pozwoli myśleć o sprzedaży reklam na antenie naszej stacji – powiedziała Helen Lucy, dyrektor marketingu Cartoon Network i Boomerang w regionie EMEA. Jej zdaniem sprzedaż czasu antenowego może wystartować w 2006 r. – Nie mogę sprecyzować, jaka firma na pewno będzie brokerem Boomeranga, ale w sposób naturalny nasuwa się Discovery Media Polska, dom, który pozyskuje reklamodawców dla Cartoon Network – powiedziała Lucy. Boomerang należy do Turner Broadcasting System Europe Ltd. Obecnie w polskim portfolio Turner Broadcasting jest stacja Cartoon Network (dla dzieci) i Turner Classic Movies (TCM, kanał filmowy). Docelowo w ramówce Boomeranga znajdą się klasyczne serie animowane (np. “Flinstonowie”, “Scooby Doo”). Pojawienie się Boomeranga w szerszej dystrybucji oznaczać będzie zmiany w ramówce Cartoon Network – sprofilowanie nie na klasykę animacji, ale na nowe serie. Grupą docelową Cartoon Network są osoby w wieku 7-14 lat, widownia Boomeranga ma obejmować również młodszą grupę wiekową. Na przełomie 2005 i 2006 r. w ramówce Cartoon Network znajdzie się kilka nowych serii animowanych i nowe odcinki dotychczasowych. Nowa ramówka stacji będzie wspierana jeszcze w br. kampanią na środkach komunikacji miejskiej w największych miastach Polski. Strategię i kreację przygotuje londyńska centrala stacji, a media zakupi dom mediowy MediaCom Warszawa. Budżet kampanii nie został ujawniony. (PM)