Kraj

Widowiskowa kampania Sony: 250 tys. kolorowych piłeczek skaczących po ulicach

W piątek 4 listopada Sony Poland startuje z widowiskową kampanią reklamową wprowadzającą nową linię telewizorów LCD Bravia. 30- i 60-sekundowe...

W piątek 4 listopada Sony Poland startuje z widowiskową kampanią reklamową wprowadzającą nową linię telewizorów LCD Bravia. 30- i 60-sekundowe spoty będą emitowane w TVP, Polsacie, TVN, TVN Siedem, TV4, Discovery, Animal Planet, Tele 5, TV Puls, TVP3 i w wybranych stacjach kablowych. Planowaniem i zakupem mediów zajął się Optimum Media OMD obsługujący sieciowo korporację Sony. Kampania pod hasłem: “Colour like no other” to część globalnej kampanii, która będzie prowadzona w Europie, Australii i Nowej Zelandii. Kreację przygotowała agencja Fallon z Londynu (współpracujaca z Sony na stałe). Bravia to nowa generacja telewizorów LCD Sony, które, jak zapewnia producent, charakteryzują się niezrównanym bogactwem barw i czystością obrazu i właśnie pokazanie kaskady barw i ruchu na ulicach miasta było zamierzeniem autorów reklamy. Zdjęcia kręcono w San Francisco. Na trzy dni zamknięto 12 ulic. Ustawiono 10 ogromnych wyrzutni, z których wystrzelono w sumie 250 tys. kolorowych, sprężystych piłeczek z kauczuku, które na filmie skaczą i odbijają się od wszystkiego, co spotkają na swej drodze: znaków drogowych, pojazdów, domów i drzew. Całość rejestrowały 23 kamery (z reguły używa się do 4). Reżyserem spotu jest Nicolai Fugslig, a ścieżkę dźwiękową stanowi utwór “Heartbeats” Jose Gonzaleza z albumu “Veneer”. W brytyjskiej stacji Sky Sports na tę reklamę Sony wykupiło 2,5-minutowy spot podczas transmisji meczu Manchester United vs. Chelsea London 6 listopada. (MB)