Kraj

Grupa Kolastyna powołała dyrektora marketingu strategicznego

Katarzyna Pawlikowska-Poleszak objęła nowo utworzone stanowisko dyrektora ds. marketingu strategicznego Grupy Kolastyna, w skład której wchodzą dwie spółki: łódzka Kolastyna...

Katarzyna Pawlikowska-Poleszak objęła nowo utworzone stanowisko dyrektora ds. marketingu strategicznego Grupy Kolastyna, w skład której wchodzą dwie spółki: łódzka Kolastyna i krakowskie Miraculum. Pawlikowska-Poleszak jest odpowiedzialna za koordynację całości działań marketingowych oraz za budowę strategii dla marek znajdujących się w portfolio grupy. Z branżą kosmetyczną związana jest od 1998 roku. Ostatnio zajmowała stanowisko dyrektora ds. marketingu w polskim oddziale międzynarodowego koncernu Nu Skin Enterprises produkującego luksusowe produkty kosmetyczne i suplementy diety. Wcześniej współpracowała z dyrekcją handlową Fiat Auto Poland, a także agencjami reklamowymi, gdzie brała udział m.in. w realizacji kampanii dla koncernu Heineken. Jest absolwentką Uniwersytetu Jagiellońskiego. Studiowała też psychologię reklamy na Uniwersytecie w Reims (Francja) i terapie naturalne. (PR)