Kraj

Carlsberg Polska ruszy z nową kampanią reklamową Harnasia

Browar Carlsberg Polska rusza z nową kampanią reklamową piwa Harnaś. Spot reklamowy łączy w sobie elementy filmu animowanego i fabularnego....

Browar Carlsberg Polska rusza z nową kampanią reklamową piwa Harnaś. Spot reklamowy łączy w sobie elementy filmu animowanego i fabularnego. Strategię i kreację kampanii przygotowała agencja Red 8 Communications Group. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Media Direction OMD. Kampania będzie prowadzona w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych. Potrwa kilka miesięcy. Wartość budżetu nie została podana. Według ilościowych danych za sierpień br. liderem segmentu tanich piw masowych jest Żubr – 10,3 proc. (Kompania Piwowarska SA). Na drugiej pozycji uplasowała się Tatra – 6,3 proc. (Grupa Żywiec). Udziały Harnasia wyniosły w tym okresie 3,1 proc. (JD)