Kraj

Alima-Gerber rozbudowuje linię słoiczków Gerber i realizuje kampanię w mediach

Wystartowała świąteczna kampania reklamowa marki Gerber należącej do firmy Alima-Gerber. Podstawą przekazu jest komunikacja nowych smaków deserów, dań mięsnych i...

Wystartowała świąteczna kampania reklamowa marki Gerber należącej do firmy Alima-Gerber. Podstawą przekazu jest komunikacja nowych smaków deserów, dań mięsnych i warzywnych. Kierowana jest głównie do mam, bo to one decydują o zakupach żywieniowych dla malucha w pierwszych miesiącach jego życia. Przygotowana przez agencję Martis kampania promocyjna prezentuje nowości w asortymencie słoiczków Gerber (w linii Naturalnie Proste, Desery oraz Dania – Warzywa i Dania mięsne). Jej hasłem przewodnim jest “Więcej radości z pysznych nowości”. W kampanii wykorzystano buźkę “małego kucharzyka” znanego z poprzednich kampanii marki. Przekazowi nadano ciepły, świąteczny charakter. Wykorzystane zostały również stacje telewizyjne: TVN, TVP, Polsat i TV4, prasa dziecięca i kobieca oraz materiały BTL. Agencja Martis została wybrana przez Alimę-Gerber do obsługi tego projektu w wyniku przetargu (patrz: DS “MMP” z 9 września). (AMS)