Kraj

British Airways wdraża nowy projekt marketingu mobilnego obejmujący także Polskę

Linie lotnicze British Airways (BA) rozpoczną realizację paneuropejskiego projektu z zakresu marketingu mobilnego. Działania wspierające sprzedaż biletów lotniczych będą prowadzone...

Linie lotnicze British Airways (BA) rozpoczną realizację paneuropejskiego projektu z zakresu marketingu mobilnego. Działania wspierające sprzedaż biletów lotniczych będą prowadzone na kluczowych dla przewoźnika rynkach w Europie, w tym w Polsce (swoim zasięgiem obejmą także Francję, Włochy, Niemcy, Holandię, Szwecję, Danię, Szwajcarię i Finlandię). Projekt o nazwie London Guide jest adresowany do osób w wieku 18-54 lata. Posiadacze telefonów komórkowych będą mieć dostęp do spersonalizowanych informacji o Londynie – o restauracjach, pubach i barach, sklepach i domach towarowych, muzeach i możliwościach zwiedzania miasta. Serwis ma być dostępny w technologii Java. James Young, BA marketing manager w Europie, uważa, że projekt ma charakter innowacyjny i zapewni dużą siłę oddziaływania na konsumentów. Jarosław Strzeszewski, menedżer odpowiadający za marketing BA w Polsce, był w chwili powstawania tej informacji nieuchwytny. Działania w obszarze marketingu mobilnego są częścią szerszej kampanii reklamowej prowadzonej pod hasłem “London is closer”, której celem jest zaprezentowanie oferty przewoźnika jako atrakcyjnej cenowo oraz przedstawienie stolicy Wielkiej Brytanii jako ciekawego miejsca, w którym można spędzić wolny czas. (“Media & Marketing Europe”, JP)