Przetargi

AmerSport szuka agencji kreatywnej

Firma AmerSport, dystrybutor marek Converse, CAT i MMerrell, prowadzi przegląd agencji kreatywnych. - Nie jest to przetarg - podkreśla Paulina...

Firma AmerSport, dystrybutor marek Converse, CAT i MMerrell, prowadzi przegląd agencji kreatywnych. – Nie jest to przetarg – podkreśla Paulina Siwkiewicz, marketing coordinator z AmerSport – raczej coś w rodzaju konkursu ofert. Zaproszono trzy agencje, których nazw firma nie ujawnia; rozstrzygnięcie jest planowane w połowie listopada. Według Siwkiewicz brief dotyczy flagowej marki Converse, ale wybrana agencja obsługiwać będzie wszystkie marki z portfolio AmerSport. W przeglądzie ofert nie bierze udziału agencja Lowe GGK, która dotychczas obsługiwała Converse od strony kreatywnej (ostatnia kampania zrealizowana przez Lowe GGK miała miejsce w marcu br.). Jak twierdzi Paulina Siwkiewicz, stało się tak za porozumieniem obu stron. (AMS)