M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Orbis zmienił logo, rozwinie sieć tanich hoteli Etap

Serwis Dzienny | 4 listopada 2005, 00:00

Orbis, największa grupa turystyczno-hotelowa w Polsce, wdrożył nowe korporacyjne logo, które podkreśla dynamizm i nowoczesność grupy, a także ma być...

Orbis, największa grupa turystyczno-hotelowa w Polsce, wdrożył nowe korporacyjne logo, które podkreśla dynamizm i nowoczesność grupy, a także ma być gwarancją jakości usług. Nowy znak charakteryzuje zmienione liternictwo. Do znaku grupy hotelowej Orbis dodano tzw. uśmiech w kolorze czerwonym. Zmiany obejmują także logo spółek zależnych: Orbis Travel i Orbis Transport. Autorem nowej identyfikacji wizualnej jest firma Totem/Grupa A5 z Gdańska. Nowe logo zostanie przybliżone klientom poprzez kampanię prasową wykorzystującą tygodniki opinii i prasę lifestyle'ową. Kampanię pod hasłem "Istota nowoczesnego hotelarstwa" opracowała agencja MRM Momentum. Orbis jest największym operatorem hotelowym w Europie Centralnej. Zarządza takimi grupami hoteli jak Sofitel, Novotel, Mercure, Ibis, Orbis Hotels i nową marką Etap. Spółka jest w trakcie porządkowania portfela hoteli, których jest obecnie 67. W najbliższych latach skoncentruje się na rozwoju tanich, ekonomicznych hoteli Ibis i Etap. Do 2009 r. ma istnieć 17 hoteli Ibis oraz 23 jednogwiazdkowych hoteli Etap. Cztery pierwsze hotele Etap rozpoczną działalność już w przyszłym roku. Będą zlokalizowane w Warszawie (dwa, w tym obecny hotel Solec), w Szczecinie, Częstochowie, Poznaniu i Krakowie. Będzie to tania baza noclegowa, pokój na trzy osoby ma kosztować od 100 do 149 zł za noc. Etap jest najdynamiczniej rozwijającą się marką hoteli wśród 10 największych w Europie. W najbliższym czasie Orbis planuje także rozwój sieci hotelowej w Kaliningradzie, Tallinie i Rydze. Od 2000 r. inwestorem strategicznym Orbis SA jest francuska firma Accor. Od 1997 r. Orbis jest notowany na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych. (MKS)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , ,