Kraj

Sharp buduje wizerunek przez wprowadzenie na rynek największego telewizora LCD

Firma Sharp buduje wizerunek eksperta w dziedzinie płaskich telewizorów przez wprowadzenie na rynek największego na świecie telewizora LCD. Model telewizora...

Firma Sharp buduje wizerunek eksperta w dziedzinie płaskich telewizorów przez wprowadzenie na rynek największego na świecie telewizora LCD. Model telewizora Sharp Aquos LC-65GD1E o przekątnej ekranu 65 cali to największy dostępny obecnie na rynku płaski telewizor LCD. Jego charakterystyczną cechą obok zaawansowanej technologii jest design autostwa Toshiyuki Kita – słynnego japońskiego projektanta. Produkt będzie dostępny na polskim rynku pod koniec br., jego launch ma znaczenie głównie wizerunkowe, bo cena ok. 20 tys. euro (ok. 80 tys. zł) znacznie ogranicza krąg nabywców produktu. Premiera telewizora powiązana jest z komunikacją PR do prasy audio-wideo i lifestyle’owej, którą przygotowała agencja Sensors PR. Wydarzenie wpisuje się w trwającą już kampanię ATL telewizorów Sharp pod hasłem “More to see”. Adaptację reklam opartą na paneuropejskiej kreacji przygotowała agencja Euro RSCG Warsaw, a kampanię interaktywną Digital One. Planowaniem i zakupem mediów zajęły się MPG Media Planning oraz MPG Media Contacts. Całość koordynuje Sensors PR. Telewizory LCD należą do kluczowych produktów koncernu w Polsce, udziały rynkowe marketera w tym segmencie kształtują się na poziomie 8 proc. (ilościowo, dane GfK Polonia). (TW)