Zagranica

Britvic relaunchuje swoją markę Tango

Brytyjski producent napojów Britvic przygotowuje relaunch swojej flagowej marki Tango. Ma nadzieję, że dzięki temu zahamuje spadek przychodów ze sprzedaży....

Brytyjski producent napojów Britvic przygotowuje relaunch swojej flagowej marki Tango. Ma nadzieję, że dzięki temu zahamuje spadek przychodów ze sprzedaży. Nad zmianą opakowań Tango pracuje agencja projektowa Jones Knowles Ritchie i według dobrze poinformowanych źródeł ma to być najbardziej radykalna zmiana od momentu wprowadzenia obecnego, bazującego na czarnej kolorystyce opakowania Tanga 13 lat temu. W 2004 r. wartość sprzedaży napoju spadła o 19 proc. do 51 mln funtów (w por. z 64 mln w 2003 r.). Udział rynkowy marki od 2000 do 2004 r. zmalał o 11,4 proc. Jej główny rywal Fanta (Coca-Cola) osiągnął ponad 40 proc. rynku. Agencją reklamową Britvic jest Clemmow Hornby Inge. (“BrandRepublic”)