M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Publicis rozbudowuje struktury obsługi klienta, do zespołu dołącza Monika Katana

Serwis Dzienny | 16 listopada 2005, 00:00

Obsługą klientów w agencji Publicis zajmie się teraz 5 zespołów, a więc o jeden więcej niż do tej pory. Celem...

Obsługą klientów w agencji Publicis zajmie się teraz 5 zespołów, a więc o jeden więcej niż do tej pory. Celem zmian jest dalsze usprawnianie poziomu usług agencji oraz stworzenie warunków rozwoju zawodowego dla pracowników firmy. Nową osobą w Publicis jest Monika Katana, która objęła stanowisko account directora. Katana ma za sobą 10 lat doświadczenia w takich agencjach jak Lowe GGK, Bates czy Saatchi & Saatchi. Pracowała dla Procter & Gamble, Johnson & Johnson, British American Tobacco, Roche Consumer Health czy Pharmacia &Upjohn. W Publicis będzie odpowiedzialna za zespół farmaceutyczny, jednak nie tylko w ramach struktury SanofiLab. Prawdopodobnie oznacza to poszerzenie przez Publicis portfolio obsługiwanych klientów tego sektora (dotychczas SanofiLab obsługiwała tylko marki Sanofi-Synthelabo). Stanowisko account directora odpowiedzialnego za obsługę Scandinavian Tobacco objęła Agata Kijkowska związana z Publicis od 1998 roku. Kijkowska wcześniej była na stanowisku account supervisora. Z kolei Hewlett-Packard zostanie włączony do grupy, którą zarządza Agnieszka Wichracka, group account director. Bezpośrednio zespołem HP pokieruje jego dotychczasowa szefowa Dagmara Gadomska, account manager. - Jestem przekonany, że zmiany te przyniosą odczuwalne korzyści jakościowe naszym klientom, dając możliwość codziennego dostępu do wiedzy i doświadczenia osób z tzw. top managementu Publicis. Nowa struktura pozwoli również na przyspieszenie biznesowego wzrostu naszej firmy - powiedział Marek Gargała, dyrektor zarządzający Publicis. (AMS)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , , , ,