Kraj

LORD MEDIA ANALIZUJE POLSKI RYNEK REKLAMY ZEWNĘTRZNEJ

Firma Lord Media SA, broker reklamy zewnętrznej, kontynuuje działalność informacyjną, dotyczącą analizy aktualnej sytuacji na rynku reklamy zewnętrznej. Najprawdopodobniej za...

Firma Lord Media SA, broker reklamy zewnętrznej, kontynuuje działalność informacyjną, dotyczącą analizy aktualnej sytuacji na rynku reklamy zewnętrznej. Najprawdopodobniej za dwa tygodnie pojawi się kolejny raport kwartalny firmy, w którym jego analitycy przetworzą dane pochodzące z najnowszego raportu ilościowego Stowarzyszenia Reklamy Zewnętrznej, monitoringu wydatków firmy Media Watch oraz informacji, napływających z sieci kontroli terenowej. Lord Media chce zainteresować tym produktem przede wszystkim działy mediów agencji reklamowych oraz domy mediowe. Poza tym, w ofercie znajduje się także usługa polegająca na raportowaniu ad hoc, o tym, jak korzystają z reklamy zewnętrznej reklamodawcy w poszczególnych grupach produktowych. Zdaniem Piotra Bochińskiego, prezesa Lord Media, może mieć to niebagatelne znaczenie podczas wstępnych etapów planowania poszczególnych kampanii reklamowych w tym medium. Według niego, dotarcie z tego typu informacją do samych klientów służy promocji reklamy zewnętrznej. Szczególnie jest to ważne w obecnej fazie jego rozwoju, kiedy rynek jest bardzo konkurencyjny, a budżety reklamowe wydatkowane w tym medium często są coraz mniejsze. (JP)