Firma Lord Media SA, broker reklamy zewnętrznej, kontynuuje działalność informacyjną, dotyczącą analizy aktualnej sytuacji na rynku reklamy zewnętrznej. Najprawdopodobniej za dwa tygodnie pojawi się kolejny raport kwartalny firmy, w którym jego analitycy przetworzą dane pochodzące z najnowszego raportu ilościowego Stowarzyszenia Reklamy Zewnętrznej, monitoringu wydatków firmy Media Watch oraz informacji, napływających z sieci kontroli terenowej. Lord Media chce zainteresować tym produktem przede wszystkim działy mediów agencji reklamowych oraz domy mediowe. Poza tym, w ofercie znajduje się także usługa polegająca na raportowaniu ad hoc, o tym, jak korzystają z reklamy zewnętrznej reklamodawcy w poszczególnych grupach produktowych. Zdaniem Piotra Bochińskiego, prezesa Lord Media, może mieć to niebagatelne znaczenie podczas wstępnych etapów planowania poszczególnych kampanii reklamowych w tym medium. Według niego, dotarcie z tego typu informacją do samych klientów służy promocji reklamy zewnętrznej. Szczególnie jest to ważne w obecnej fazie jego rozwoju, kiedy rynek jest bardzo konkurencyjny, a budżety reklamowe wydatkowane w tym medium często są coraz mniejsze. (JP)