Kraj

Stowarzyszenie Mrożonej Żywności zamierza za 800 tys. zł przeprowadzić kampanię promocyjną

Stowarzyszenie Mrożonej Żywności przygotowało projekt kampanii informacyjno-edukacyjnej "Mrożonki pełne natury" zachęcającej do konsumpcji owoców, warzyw i innych produktów mrożonych, która...

Stowarzyszenie Mrożonej Żywności przygotowało projekt kampanii informacyjno-edukacyjnej “Mrożonki pełne natury” zachęcającej do konsumpcji owoców, warzyw i innych produktów mrożonych, która miałaby być przeprowadzona w Polsce w 2006 r. 80 proc. budżetu kampanii obliczonego w sumie na 800 tys. zł miałaby pokryć Unia Europejska, a resztę członkowie stowarzyszenia. Akcja promocyjna miałaby ruszyć w styczniu przyszłego roku i potrwać 12 miesięcy. Stowarzyszenie wybrało agencję On Board PR do realizacji działań PR-eventowych, które miałyby objąć warsztaty dla dziennikarzy, konferencję prasową oraz degustacje produktów przy okazji imprez w Sopocie i Zakopanem. Równolegle miałaby być prowadzona płatna kampania prasowa. Obecnie projekt opiniuje komisja Unii Europejskiej. Jej decyzja będzie znana po 15 grudnia br. Tego rodzaju kampania byłaby pierwszą w historii stowarzyszenia akcją promocyjną na tak dużą skalę. Stowarzyszenie Mrożonej Żywności powstało w 2001 r. Obecnie liczy 14 członków. Jego zadaniem jest wspieranie rozwoju konsumpcji i doskonalenie produkcji, dystrybucji i handlu artykułami spożywczymi przechowywanymi w niskich temperaturach. (MKS)