Kraj

KUPS rozpocznie promocję soków marchwiowych w Rumunii i Bułgarii w styczniu 2006 r.

Krajowa Unia Producentów Soków (KUPS) zrzeszająca producentów soków w Polsce rozpocznie w styczniu 2006 r. kampanie reklamowe promujące soki marchwiowe...

Krajowa Unia Producentów Soków (KUPS) zrzeszająca producentów soków w Polsce rozpocznie w styczniu 2006 r. kampanie reklamowe promujące soki marchwiowe w Rumunii i Bułgarii. Projekt kampanii zyskał pozytywną opinię Komisji Unii Europejskiej, która w 80 proc. pokryje koszt kampanii oblicznej na sumę 1 mln 800 tys. euro. Pozostałe 20 proc. pokryją członkowie KUPS. Kampania w Rumunii i Bułgarii potrwa rok, a nie, jak wcześniej zakładano, dwa lata. Wiąże się to z tym, że zarówno Rumunia, jak i Bułgaria prawdopodobnie w 2007 r. zostaną członkami Unii Europejskiej. Kampanię dla Bułgarii przygotował zespół agencji Legend Group, a dla Rumunii – Men at Work. W obu krajach przewidziano emisję filmów reklamowych w telewizji, kampanię outdoorową, prasową, internetową, PR-ową oraz promocję w punktach sprzedaży. (MKS)