Kraj

IMIGe Poland przygotowała promocję marek Johnnie Walker i Smirnoff w hipermarketach

IMIGe Poland, firma współpracująca z sieciami handlowymi w zakresie reklamy w miejscu sprzedaży, przygotowała akcję reklamową alkoholi w hipermarketach Geant...

IMIGe Poland, firma współpracująca z sieciami handlowymi w zakresie reklamy w miejscu sprzedaży, przygotowała akcję reklamową alkoholi w hipermarketach Geant i Hypernova. W promocji marek whisky Johnnie Walker i wódki Smirnoff (firma Diageo Polska) wykorzystano nośniki reklamy wewnętrznej, tzw. podświetlane stopery regałowe. Nośniki z reklamą alkoholi eksponowane są bezpośrednio w miejscu sprzedaży promowanych produktów. Budżet działań nie został ujawniony. To pierwszy tego typu projekt IMIGe Poland dla Diageo Polska. Firma IMIGe Poland obok reklamy w miejscu sprzedaży oferuje również reklamę na terenie polskich uczelni i szkół średnich, a także obiektów sportowych. (PM)