Kraj

New Yorker startuje z kampanią odzieży w kinach i telewizji

New Yorker, firma odzieżowa, właściciel młodzieżowych marek, m.in.: Fishbone, Fisbone Sister, Amisu czy Censored, rozpoczyna kampanię paneuropejską, której odsłona przewidziana...

New Yorker, firma odzieżowa, właściciel młodzieżowych marek, m.in.: Fishbone, Fisbone Sister, Amisu czy Censored, rozpoczyna kampanię paneuropejską, której odsłona przewidziana jest także w Polsce. Będzie się ona toczyć w telewizji (MTV i Viva) oraz w kinach. Spot zatytułowany jest “Sweet Moments”, hasło przewodnie to claim korporacyjny New Yorkera: “Dress for the Moment”. Ważną rolę w spocie ma odgrywać warstwa muzyczna, utrzymana w stylu lat 60. Jak nam powiedziała Katarzyna Łazarowicz, PR manager New Yorker Polska Sp. z o.o., kampania została przygotowana centralnie, firma nie współpracuje w Polsce z agencją kreatywną ani domem mediowym. (MG)