Kraj

Hyundai promuje nowy model Getza

Hyundai Motor Poland rozpoczął akcję reklamową promującą nowy model samochodu rodzinnego Getz. Kampania ma na celu poinformowanie klientów o nowej...

Hyundai Motor Poland rozpoczął akcję reklamową promującą nowy model samochodu rodzinnego Getz. Kampania ma na celu poinformowanie klientów o nowej ulepszonej wersji Getza, wzmocnienie wizerunku Hyundaia na polskim rynku, a także zachęcenie do odwiedzenia salonów samochodowych w okresie dni otwartych drzwi trwających od 18 do 20 listopada br. Reklamy Getza pojawiły się w TV, prasie, radiu oraz na stronie internetowej. Akcja reklamowa potrwa do połowy grudnia br. Kampanię od strony kreatywnej przygotował zespół agencji reklamowej Grey Worldwide Warszawa, która we wrześniu rozpoczęła współpracę kreatywną z Hyundai Motor Poland po wygranym przetargu. Wcześniej firma była obsługiwana przez agencję JWT. Stronę internetową zaprojektowała firma Procreation. Media do kampanii kupił i zaplanował EquinoxMedia. Getz jest flagowym modelem w portfolio marketera. W ciągu dziewięciu miesięcy br. firma sprzedała w Polsce 1904 modele Getza (źródło: Hyundai Motor Poland). (MKS)