Polkomtel SA, operator sieci komórkowej Plus, dla użytkowników telefonów na kartę Simplus przygotował świąteczną ofertę Wolny Numer, czyli darmowe rozmowy z jednym wybranym numerem (bez numerów Sami Swoi) przez 2 miesiące (promocja potrwa do 15 stycznia). Właśnie rusza intensywna kampania reklamowa tej oferty przygotowana przez agencje PZL i Advert. Promowane będą też świąteczne zestawy Simplusa z telefonami. Operator w dalszym ciągu stawia na promowanie Simplusa jako marki niekonwencjonalnej, energicznej, ciekawej, z poczuciem humoru, odważnej, potrafiącej spojrzeć na siebie z dystansem. Spoty będą emitowane w stacjach ogólnopolskich (TVP, TVN, Polsat, TV4), stacjach tematycznych (Viva, MTV, 4fun.tv, TVN Turbo) oraz w kinach. Do tego przygotowane zostały dwie linie kreatywne ogłoszeń prasowych, outdooru i plakatów. Kampania prasowa obejmuje m.in. magazyny: “Newsweek”, “Popcorn”, “Exklusiv”, “Playboy”, “Eurostudent”, “Dzień dobry – Student”, “Bravo”, “Dziewczyna”, “Auto Świat”, “Fluid”, “Max Magazin” oraz dzienniki, np. “Nowy Dzień”, “Gazeta Wyborcza”, “Super Express”, “Fakt”, “Ozon”, “Metro” i inne. Reklama radiowa będzie w RMF FM, PR3, Radiu Zet oraz Antyradiu, Bieszczady (Sanok), sieci Eska, Parada (Łódź), Północ (Koszalin), natomiast reklama internetowa w: WP, Onet, Gadu-Gadu, Blog, Interia i inne. Dodatkowym wsparciem będą reklamy w hipermarketach, wypożyczalniach wideo, plakaty w szkołach, na nośnikch Publiproksu, citylighty, przystanki autobusowe, tablice w stołecznym metrze oraz plakaty na pocztach. Według danych na koniec września br. Polkomtel w sieci Plus, Simplus i Sami Swoi miał ponad 8 mln użytkowników. (MB)
Kraj
TVN Discovery
PZL
Biuro Reklamy TVP
Polsat Sport
TV4
Playboy
PR3
Polsat
RMF FM
Dziewczyna
Gazeta Wyborcza
MTV
Polkomtel SA
WP
Super Express
Radio Zet
Metro
Auto Świat
Newsweek
Dzień dobry
Onet
Simplus
Interia
Eurostudent
Bravo
Fluid
Eska
Popcorn
Viva
Publiprox
4fun.tv
Gadu-Gadu
Fakt
TVN Turbo
Exklusiv
Sami Swoi
Ozon
Antyradio
Nowy Dzień
Max Magazin
Bieszczady
Parada
Północ