M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Cyfrowe magnetowidy nie zmniejszają oglądalności reklam - twierdzą telewizje

Serwis Dzienny | 18 listopada 2005, 00:00

Cyfrowe magnetowidy nie zmniejszają oglądalności reklam - twierdzą amerykańskie sieci telewizyjne CBS, NBC, ABC i Fox. Podczas specjalnej konferencji w...

Cyfrowe magnetowidy nie zmniejszają oglądalności reklam - twierdzą amerykańskie sieci telewizyjne CBS, NBC, ABC i Fox. Podczas specjalnej konferencji w Nowym Jorku stacje zaprezentowały argumenty za tym, że zjawisko przeskakiwania spotów podczas odtwarzania z magnetowidu jest rekompensowane większą o 12 proc. oglądalnością medium w ogóle, liczoną łącznie z odtwarzaniem nagranego materiału. Według wewnętrznych badań sieci NBC 58 proc. użytkowników magnetowidów ogląda reklamy podczas szybkiego przewijania, a 53 proc. nawet wraca do spotów, które pomyłkowo przeoczyli podczas przewijania materiału. Badanie pokazuje także, że 80 proc. telewidzów wciąż preferuje oglądanie medium na żywo, a nie odtwarzanie nagrań. Zdaniem stacji mit o destrukcyjnym wpływie urządzeń cyfrowych na oglądalność reklam jest całkowicie nieprawdziwy. (TW)

Czytaj więcej na temat: , , ,