M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Double Brand wygrała przetarg na przygotowanie programu lojalnościowego dla W.Kruka

Serwis Dzienny | 21 listopada 2005, 00:00

Agencja reklamowa Double Brand wygrała przetarg na przygotowanie programu lojalnościowego dla firmy jubilerskiej W.Kruk. Program ma się wpisywać w szerszą...

Agencja reklamowa Double Brand wygrała przetarg na przygotowanie programu lojalnościowego dla firmy jubilerskiej W.Kruk. Program ma się wpisywać w szerszą strategię firmy zmierzającą do zmiany wizerunku marki, która do tej pory postrzegana była jako tradycyjna, ekskluzywna i raczej droga. Double Brand zaproponowała program o nazwie "Dla przyjaciół", zbudowany na emocjonalnym komunikacie deklarującym otwarcie, pomoc i poradę ze strony pracowników firmy W.Kruk. Korzyścią z programu mają być m.in. indywidualne konsultacje, specjalne usługi serwisowe, zniżki etc. Agencja przygotowała dla spółki nazwę i logo programu, system jego działania i koncepcję komunikacji. Obecnie trwają prace nad materiałami BTL: katalogami, kartą klubową, ulotkami etc. (MG)

Czytaj więcej na temat: ,