Kraj

Believe i mOne przygotowały projekt reklamowy dla Duracella

Ruszyła najnowsza kampania internetowa producenta baterii Duracell pod hasłem IQuiz. Projekt powiązany jest ze sponsorowaną przez Duracell telewizyjną serią programów...

Ruszyła najnowsza kampania internetowa producenta baterii Duracell pod hasłem IQuiz. Projekt powiązany jest ze sponsorowaną przez Duracell telewizyjną serią programów o tematyce popularnonaukowej pt. “Eksploracje” (program emitowany jest na całym świecie, w Polsce można go oglądać w kanale Polsat w każdą niedzielę o godz. 10). Osią akcji jest konkurs internetowy z nagrodami, który opiera się na formule quizu z zakresu kultury, nauki i geografii. W kampanii online promującej konkurs wykorzystano e-maile, toplayery, billboardy oraz reklamę w komunikatorach internetowych. Stronę internetową oraz kreację przygotowała agencja Believe, a za planowanie i zakup kampanii odpowiedzialny jest mOne, dział domu mediowego MindShare Polska zajmujący się komunikacją one-to-one. (MG)