Kraj

Mediatak powiększa ofertę handlową o bezpłatny dziennik "Echo Miasta"

"Echo Miasta" (wydawca: spółka Media4mat powiązana kapitałowo z Polskapresse), wielkomiejska bezpłatna gazeta, dołącza do tytułów, których powierzchnię reklamową oferuje dom...

“Echo Miasta” (wydawca: spółka Media4mat powiązana kapitałowo z Polskapresse), wielkomiejska bezpłatna gazeta, dołącza do tytułów, których powierzchnię reklamową oferuje dom prasy regionalnej Mediatak. “Echo Miasta” ukazuje się w czwartki i niedziele w siedmiu aglomeracjach: Warszawa (300 tys. egz. nakładu), Poznań (100 tys.), Wrocław (100 tys.), aglomeracja śląska: Gliwice, Zabrze, Chorzów, Katowice, Tychy, Bytom, Mysłowice, Ruda Śląska (250 tys.), Kraków (100 tys.), Trójmiasto (100 tys.) i Łodź (100 tys.). Razem w czwartek nakład tytułu wynosi ponad 1,05 mln egz. (ZKDP, wrzesień 2005 r.), a w niedzielę – 360 tys. (deklaracja wydawcy). Gazeta koncentruje się na mieście i wydarzeniach lokalnych. Łączy ideę tytułu bliskiego mieszkańcom danego regionu z ogólnopolskim zasięgiem. “Echo Miasta” w większości rozdawane jest przez kolporterów mieszkańcom miast w najruchliwszych punktach. Część nakładu jest udostępniana w oznakowanych stojakach w powszechnie uczęszczanych miejscach. (KP)