Kraj

Motorola wprowadzi nową linię telefonów, najważniejszy debiut w 2006 r.

Motorola wprowadzi od stycznia br. do Polski nową linię telefonów komórkowych oznaczoną symbolami zaczynającymi się od litery "L". Jak zapowiada...

Motorola wprowadzi od stycznia br. do Polski nową linię telefonów komórkowych oznaczoną symbolami zaczynającymi się od litery “L”. Jak zapowiada Grzegorz Podgórski, country manager Motorola Polska, będzie to najważniejsza linia w portfolio firmy, zarówno pod względem sprzedażowym, jak i marketingowym. W styczniu przyszłego roku zostaną wprowadzone na rynek trzy modele – L2, L6 i L7. Wyróżnikiem tych telefonów będzie design nawiązujący do obecnego produktu flagowego firmy – ekskluzywnego modelu V3 Razr, jednak w przeciwieństwie do niego będą one kierowane na rynek masowy. – W naszej strategii komunikacyjnej stawiamy najbardziej na design naszych telefonów, dlatego to właśnie linia “L” będzie najsilniej komunikowana – mówi Grzegorz Podgórski i dodaje, że silna kampania reklamowa wspierająca sprzedaż nowej linii jest wstępnie planowana na styczeń bądź luty 2006 r. Jednak jej szczegóły nie zostały jeszcze ustalone. Obecnie Motorola prowadzi działania reklamowe modelu V3 Razr, które potrwają do świąt Bożego Narodzenia i obejmą telewizję, radio, internet i prasę, a także działania ambientowe (o kampanii tej pisaliśmy szczegółowo w DS “MMP” z 14 listopada br.). Przygotowały je Gruppa 66 Oqilvy i Universal McCann. Od stycznia obsługę mediową Motoroli przejmuje MindShare Polska w wyniku wygranego sieciowo przetargu. (MG)