Kraj

Unilever rozpoczął szeroko zakrojoną niestandardową komunikację marek kulinarnych

Unilever Polska SA rozpoczął wczoraj szeroko zakrojoną kampanię reklamową swoich marek kulinarnych z wykorzystaniem niestandardowych form reklamowych. Marketer wykupił w...

Unilever Polska SA rozpoczął wczoraj szeroko zakrojoną kampanię reklamową swoich marek kulinarnych z wykorzystaniem niestandardowych form reklamowych. Marketer wykupił w TVP1 ekskluzywne 1,5-minutowe spoty przed głównym wydaniem prognozy pogody po “Wiadomościach”. Filmy pod tytułem “Kulinarny świat według Knorr” są formą miniprogramów kulinarnych z Pascalem Brodnickim w roli głównej. Brodnicki przyrządza na ekranie potrawy z wykorzystaniem produktów spożywczych Unilevera. Przez następnych kilka tygodni trwania akcji w telewizji pojawią się serie spotów prezentujących potrawy z różnych krajów i kultur, m.in.: francuskiej, włoskiej, hiszpańskiej i orientalnej. Oprócz tego we czwartki w TV-guidzie dziennika “Fakt” – “Fakt TV” – pojawi się specjalna forma reklamowa związana z kampanią: przepisy prezentowane w ciągu tygodnia w telewizji w specjalnej oprawie graficznej. Dodatkowo Unilever jest sponsorem książki “Po prostu gotuj” z przepisami Pascala Brodnickiego, która jeszcze w tym tygodniu pojawi się w sprzedaży w hipermarketach Real i Carrefour. Promocja książki, która będzie także sprzedawana w internecie, jest integralnym elementem spotu “Świat według Knorr”. Koncepcję komunikacyjną i strategię działań opracowały działy marketingu i komunikacji Unilevera. Kreację czołówki i tyłówki spotów telewizyjnych przygotowała agencja reklamowa JWT. Marka Knorr należąca do Unilevera jest sponsorem programu “Pascal: po prostu gotuj”, którego gospodarzem jest Pascal Brodnicki, od początku jego emisji w telewizji TVN. (PR)