Kraj

Ciborowski, Mamos i Tryc w dziale sprzedaży firmy CPM

Firma CPM specjalizująca się w realizacji projektów z zakresu ambient mediów zatrudniła nowe osoby w dziale sprzedaży. Stanowisko asystenta dyrektora...

Firma CPM specjalizująca się w realizacji projektów z zakresu ambient mediów zatrudniła nowe osoby w dziale sprzedaży. Stanowisko asystenta dyrektora sprzedaży i rozwoju objął Piotr Ciborowski, który wcześniej pracował w dziale sprzedaży Khan Co. Ltd. Piotr Ciborowski jest absolwentem etnologii i antropologii kulturowej na UW. Na stanowiskach specjalistów ds. sprzedaży rozpoczęli pracę: Aneta Mamos – absolwentka stosunków międzynarodowych i stypendystka programu Socrates Erasmus, oraz Paweł Tryc – absolwent zarządzania i marketingu ze specjalizacją psychologia ekonomiczna. Od tej pory będą oni odpowiadali za kontakty z klientami firmy oraz działania w sektorze new business. Jednocześnie pracujący dotychczas jako specjalista ds. sprzedaży Marek Stankiewicz objął funkcję key account managera. Dziełem sprzedaży i rozwoju firmy kieruje Marcin Androsiuk, który pełni funkcję dyrektora. (JP)