Kraj

Millward Brown wprowadzi narzędzie D&A również w Polsce

Firma badawcza Millward Brown, do której w Polsce należy Millward Brown SMG/KRC, wprowadza nowe sieciowe narzędzie badawcze, które ma pomóc...

Firma badawcza Millward Brown, do której w Polsce należy Millward Brown SMG/KRC, wprowadza nowe sieciowe narzędzie badawcze, które ma pomóc marketerom zrozumieć, czym kieruje się konsument przy wyborze marki. Narzędzie o nazwie Demand and Activation (D&A) będzie dostarczać informacje na temat konsumenta, które mają wspomóc reklamodawcę w wyborze najbardziej odpowiednich kanałów komunikacji rynkowej i w najbardziej wydajnym spożytkowaniu budżetu reklamowego. – Demand and Activation pozwoli zidentyfikować najbardziej optymalne kanały komunikacji. Będzie uzupełnieniem do badań audytoryjnych – powiedział Paweł Ciacek, client service director Millward Brown SMG/KRC. Jego zdaniem bardzo duże zainteresowanie tym narzędziem wykazują najwięksi reklamodawcy poszukujący alternatywnych form obecności w mediach. D&A zostanie wprowadzone globalnie na początku 2006 r. W Polsce aktywna sprzedaż rozpocznie się w lutym lub marcu. – Faktem jest jednak, że już realizujemy w Polsce jeden projekt związany z D&A dla dużego marketera – dodaje Ciacek. Nowe narzędzie ma być promowane w agencjach reklamowych, domach mediowych i wśród marketerów. Za koordynację tych działań będzie odpowiedzialny Brain Jacobs, były dyrektor marketingu Carat International, który teraz pracuje dla sieci Millward Brown. – W Polsce położymy nacisk na promocję narzędzia przede wszystkim wśród największych reklamodawców – zaznacza Paweł Ciacek. (PM, “BrandRepublic”)