Kraj

Nikon reklamuje w prasie nowe aparaty cyfrowe z serii Coolpix

Nikon Polska prowadzi kampanię reklamową aparatów cyfrowych P1 i P2 z serii Coolpix. Adaptację reklamy przygotowała agencja Paralotna. Kampania prowadzona...

Nikon Polska prowadzi kampanię reklamową aparatów cyfrowych P1 i P2 z serii Coolpix. Adaptację reklamy przygotowała agencja Paralotna. Kampania prowadzona jest pod hasłem: “Jest świat bez kabli”. Działania promocyjne skierowane są do młodych odbiorców, przede wszystkim mieszkańców dużych i średnich miast. Kampania prowadzona jest m.in. w takich tytułach jak: “Polityka”, “Wprost”, “Playboy”, “Focus”, “Twój Styl” oraz w branżowej prasie fotograficznej. Za planowanie i zakup mediów odpowiada Mastermind Group. Kampania potrwa kilka tygodni. Wartość budżetu nie została podana. (JD)