Kraj

Publicis realizuje pierwszą kampanię reklamową Lecha (Kompania Piwowarska)

Od 18 listopada trwa najnowsza kampania piwa Lech (Kompania Piwowarska). Jest to pierwsza kampania dla tego klienta zrealizowana przez agencję...

Od 18 listopada trwa najnowsza kampania piwa Lech (Kompania Piwowarska). Jest to pierwsza kampania dla tego klienta zrealizowana przez agencję Publicis, która zwyciężyła w niedawno rozstrzygniętym przetargu (patrz DS “MMP” z 31 października). Termin zakończenia kampanii nie został podany, na razie obejmuje ona tylko telewizję (TVP, TVN, Polsat, TV4, kanały tematyczne). Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się Starcom.

W kampanii został zachowany headline “Będzie się działo”, ale zmieniona została koncepcja (zrezygnowano z pomysłu pokazywania historii od tyłu, jest ona natomiast opowiedziana z punktu widzenia butelki). Marek Gargała, dyr. zarządzający Publicis, nie chciał się w tej kwestii wypowiadać, nie udało nam się też skontaktować z przedstawicielami Kompanii Piwowarskiej. (AMS)