Kraj

Fiat namawia młodych kierowców do zakupu pierwszego własnego auta

Leo Burnett Warszawa przygotowała kampanię dla Fiata Panda. Kampania adresowana jest do ludzi młodych, którzy korzystają z samochodów rodziców, oraz...

Leo Burnett Warszawa przygotowała kampanię dla Fiata Panda. Kampania adresowana jest do ludzi młodych, którzy korzystają z samochodów rodziców, oraz “młodych duchem” potencjalnych nabywców Fiata Panda. Reklama pod hasłem “Najwyższy czas na twój własny samochód!” komunikuje, że Panda jest samochodem łatwo dostępnym dla młodych ludzi, którzy nie mogą przeznaczyc na zakup własnego auta dużych środków. Spoty 30- i 10-sekundowe będą emitowane do 9 grudnia w TVP, TVP3, Polsacie, TV4, TVN, Discovery, Animal Planet, MTV, Vivie. Media dla Fiat Auto Poland planuje i kupuje Starcom. (MG)