M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Schulz reorganizuje dział kreacji, rozważa uruchomienie zagranicznego oddziału

Serwis Dzienny | 24 listopada 2005, 00:00

Agencja reklamowa Schulz zreorganizowała struktury kreatywne. Zmianom patronował nowy dyrektor kreatywny agencji Giovanni Caporioni (o jego przejściu do Schulza pisaliśmy...

Agencja reklamowa Schulz zreorganizowała struktury kreatywne. Zmianom patronował nowy dyrektor kreatywny agencji Giovanni Caporioni (o jego przejściu do Schulza pisaliśmy w DS "MMP" z 2 sierpnia br). Wzmocnił on dział kreacji Schulza o nowe osoby i podzielił na trzy zespoły kreatywne złożone z grafików i copywriterów. Istnieją też stanowiska dwóch grafików, którzy wspomagają teamy kreatywne przy realizacji dużych projektów. Za obsługę działań BTL dla stałych klientów odpowiada osobny team złożony z dwóch grafików i specjalisty DTP. Do zespołu kreacji Schulza dołączyli ostatnio: Krzysztof Tkaczyk, Mateusz Moczulski, Aneta Rząca i Maja Kurzyca. Krzysztof Tkaczyk został zatrudniony jako senior art director, do Schulza przeszedł z Eskadry Promarket. Był jednym z jej założycieli, pracował na stanowisku senior art directora i creative supervisora. Aneta Rząca pracuje jako senior copywriter, wcześniej była związana m.in. z agencją S4, pracowała także jako dziennikarka. Nowym copywriterem w Schulzu jest Mateusz Moczulski, obecny w branży reklamowej od połowy lat 90. Ostatnio współpracował m.in. z teamem kreatywnym Art FM. Do tej pory pracował głównie jako freelancer. Jako junior copywritera Schulz zatrudnił Maję Kurzycę - ostatnio była copywriterem w Eskadrze Promarket. Reorganizacja struktur kreatywnych to pierwszy etap zmian w agencji Schulz, obejmą one także inne działy agencji - m.in. dział new business. W ostatnim czasie do pracy w tym zespole przyjęto Tomasza Gernarda - będzie odpowiadał głównie za pozyskiwanie międzynarodowych budżetów. Planowana jest także ekspansja Schulz Design - działu specjalizującego się w kreacji opakowań (obsługuje w tym zakresie m.in. Colgate-Palmolive i Tesco). W grudniu do zespołu liczącego obecnie 6 osób dołączy dwóch specjalistów DTP i designer. Według nieoficjalnych informacji Schulz planuje uruchomienie oddziału agencji w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Agencja nie ujawnia szczegółów. W portfolio klientów agencji są m.in.: Winiary, Tesco i Storck. (JN)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , ,