Kraj

G+J Polska wprowadzi w przyszłym roku luksusowy magazyn dla kobiet

Wydawnictwo G+J Polska planuje jesienią 2006 roku wprowadzenie na rynek ekskluzywnego magazynu dla kobiet. Jak przekazała Magda Malicka, która od...

Wydawnictwo G+J Polska planuje jesienią 2006 roku wprowadzenie na rynek ekskluzywnego magazynu dla kobiet. Jak przekazała Magda Malicka, która od początku przyszłego roku obejmie funkcję prezesa G+J Polska, a obecnie jest wydawcą tytułów kobiecych, będzie to własny projekt wydawnictwa. Bliższe szczegóły na temat magazynu nie są znane. W związku m.in. z planowanym debiutem nowego tytułu budżet marketingowy spółki wzrośnie od 30 do 40 proc. Wydawca zamierza w najbliższej przyszłości przeprowadzić także relaunch “Mojego Mieszkania”. Na razie Malicka nie planuje zamknięcia żadnego z tytułów, choć podkreśla, że sytuacja na rynku zmienia się bardzo szybko. G+J Polska jest czwartym pod względem wielkości wpływów reklamowych wydawnictwem w Polsce. Jego przychody reklamowe zmniejszyły się ze 149,2 mln zł do 145,8 mln zł (dane za styczeń-wrzesień 2004 i styczeń-wrzesień 2005, źródło: Expert Monitor). (JD)