Kraj

Uniqa komunikuje przejęcie firmy Axa

Kampanię wizerunkową przygotowały: PZL, Arena Media i Value Media.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2Fy2Lymnt54G4%26ab_channel%3DUNIQAPolska%22%7D
Towarzystwo ubezpieczeniowe Uniqa przygotowało kampanię wizerunkową, w której informuje o wchłonięciu firmy Axa – to rezultat zakupu przez austriacką grupę ubezpieczeniową Uniqa od francuskiej grupy ubezpieczeniowej Axa jej spółek w Polsce, Czechach i na Słowacji. Dzięki temu Uniqa staje się piątą co do wielkości grupą ubezpieczeniową w naszym kraju.

Kampania reklamowa będzie realizowana m.in. w TV, radiu, OOH, prasie i internecie. Autorem konceptu kreatywnego jest agencja PZL. Media ATL zaplanowała i zakupiła agencja Arena Media (Havas Media Group), natomiast za zakup mediów z zakresu digital odpowiedzialna jest agencja mediowa Value Media.