Kraj

Jarosław Bielas odpowiada za marketing i sprzedaż SkyEurope w Polsce

Jarosław Bielas, który do tej pory odpowiadał za realizację sprzedaży słowackich tanich linii lotniczych SkyEurope Airlines na rynku warszawskim, awansował...

Jarosław Bielas, który do tej pory odpowiadał za realizację sprzedaży słowackich tanich linii lotniczych SkyEurope Airlines na rynku warszawskim, awansował na stanowisko menedżera ds. marketingu i sprzedaży na całą Polskę. To najważniejsza funkcja marketingowa w firmie, a awans ma związek ze zmianą struktury zarządzania – do tej pory działania marketingowe były koordynowane przez centralę SkyEurope w Bratysławie, a obecnie będą już prowadzone lokalnie. Jarosław Bielas w SkyEurope pracuje od 1,5 roku, wcześniej był sales executive w oddziale holenderskich linii lotniczych KLM. Ma 33 lata, ukończył filologię angielską na Uniwersytecie Warszawskim, podyplomowe studia w Szkole Głównej Handlowej i studia MBA w Wyższej Szkole Finansów i Zarządzania. SkyEurope zapowiedziały, że w przyszłorocznym sezonie letnim liczba połączeń z Polski wzrośnie z obecnych 7 do 16 (wszystkie 9 nowych destynacji to będą loty z Krakowa do miast w zachodniej i południowej Europie). Tym samym SkyEurope będą miały największą siatkę połączeń z naszego kraju spośród wszystkich linii niskokosztowych. Jak twierdzi Bielas, obecnie w SkyEurope opracowywany jest centralny budżet marketingowo-reklamowy na przyszły rok i jego podział na poszczególne kraje, więc o jego wielkości trudno jeszcze przesądzać, ale jak twierdzi nowy szef, “na pewno będzie on inaczej alokowany”. Dotychczas SkyEurope w zakresie kreacji i zakupu mediów współpracowały m.in. z agencją Adeen. (MB)