M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Image Art przechodzi restrukturyzację, szuka nowego dyrektora zarządzającego

Serwis Dzienny | 29 listopada 2005, 00:00

Image Art, jedna z najstarszych lokalnych agencji reklamowych, której właścicielem i prezesem jest Robert Boczkowski, przechodzi restrukturyzację. Z firmą kilka...

Image Art, jedna z najstarszych lokalnych agencji reklamowych, której właścicielem i prezesem jest Robert Boczkowski, przechodzi restrukturyzację. Z firmą kilka miesięcy temu rozstały się Edyta Armańska-Szczepańska i Beata Szydłowska-Marcinek, zarządzające spółką od wielu lat. Wojciech Dmowski, który jeszcze w ub.r. zajmował się new businessem, teraz jest zatrudniony na takim samym stanowisku w domu mediowym Effective Media i jednocześnie współpracuje z Image Art. Zespół Image Art jest obecnie o mniej więcej połowę mniejszy niż na początku br., kiedy liczył 20 osób. Boczkowski zapewnia, że sytuacja finansowa agencji jest stabilna i nie ma planów zamknięcia działalności. - Nie twierdzę, że jest świetnie i na pewno mogłoby być lepiej, niemniej jednak mamy plany rozwoju, będziemy zatrudniać nowe osoby i szukamy kandydata na dyrektora zarządzającego - powiedział. Boczkowski nie ujawnił wyników finansowych Image Art za 2004 r., powiedział jedynie, że tegoroczne rezultaty będą na podobnym poziomie do tych z ub.r. Największą stratą Image Art z tego roku było odejście firmy Kimberly-Clark (marki Velvet i Subtelle), która współpracuje obecnie sieciowo z agencją JWT. Wcześniej z Image Art przestały współpracować Makaron Lubelski (marki Lubella i Mlekołaki; obecnie Maspex Wadowice), MTV Polska. - Do końca ub.r. każda z dyrektor zarządzających obsługiwała swoją grupę klientów, w związku z tym, że kilku klientów odeszło, ten system przestał się sprawdzać i trzeba było go zmienić, stąd między innymi wspólna decyzja o rozstaniu z Beatą i Edytą - dodaje Boczkowski. Obecnie agencja obsługuje m.in.: Polifarb Cieszyn-Wrocław (Dekoral), Polfę Pabianice (marka Ibupar), International Paper Kwidzyn (papiery Pol), Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne, Henkel Polska (marka Vademecum, oraz w zakresie BTL marki Pattex i Pritt), Bosch Elektronarzędzia. Startuje w kilku przetargach. Edyta Armańska-Szczepańska i Beata Szydłowska-Marcinek prowadzą teraz własną agencję komunikacyjną pod nazwą Concept House. Image Art istnieje od 1991 r. Agencja ma na swoim koncie kilka kampanii reklamowych nagradzanych na festiwalach reklamowych, m.in. dla marek Pollena 2000 - "Ojciec prać" (Unilever Polska SA), pociągi InterCity PKP, Dębica ("Ja nie, Dębica", TC Dębica), Lech (Kompania Piwowarska SA) - "Niejedno razem" z udziałem Zbigniewa Bońka. Pracowała także dla takich marek jak Fortuna (Agros Fortuna) i Olej Kujawski (ZT Kruszwica). (PR)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,