Zagranica

Sony kończy współpracę z agencją Fallon

Według informacji magazynu "Advertising Age" koncern Sony Electronics zdecydował się zakończyć współpracę z agencją reklamową Fallon z Minneapolis (należącą do...

Według informacji magazynu “Advertising Age” koncern Sony Electronics zdecydował się zakończyć współpracę z agencją reklamową Fallon z Minneapolis (należącą do Publicis Groupe). To dla agencji, która pracowała dla Sony od 5 miesięcy, dotkliwa strata, zwłaszcza że marketer realizuje obecnie swoje największe od blisko dekady uderzenie reklamowe, szacowane globalnie na ok. 200 mln dol., które ma wspierać telewizory LCD Wega i Bravia (obecnie w telewizji emitowane są spoty Bravii autorstwa Fallon), a także walkmany Sony, kamery DVD i laptopy Viao. Przedstawiciele Sony nie chcieli komentować doniesień o zakończeniu współpracy, potwierdzili je natomiast przedstawicie agencji, nie chcieli jednak wypowiadać się na temat powodów. (“Advertising Age”)