Kraj

GRUPPA 66 PRZYGOTOWAŁA KAMPANIĘ DLA PLL LOT

Agencja reklamowa Gruppa 66 rozpoczyna kampanię medialną dla PLL LOT. Będą to działania wizerunkowe, związane z olimpiadą Sydney 2000, opatrzone...

Agencja reklamowa Gruppa 66 rozpoczyna kampanię medialną dla PLL LOT. Będą to działania wizerunkowe, związane z olimpiadą Sydney 2000, opatrzone hasłem “Sztuka latania, sztuka zwyciężania”. Mediaplan zakłada publikację reklam od sierpnia do października br., przy wykorzystaniu prasy i nośników reklamy zewnętrznej. W sierpniu br. kampania rozpocznie się w tytułach prasy ogólnopolskiej: “Polityka”, “Magazyn Gazety Wyborczej”, “Wprost”, “Viva”, “Playboy” i “Twój Styl”. W tym samym miesiącu, do końca września br., będą wyklejane plakaty reklamowe na billboardach, zlokalizowanych w dwunastu aglomeracjach miejskich oraz przy głównych arteriach komunikacyjnych. Jednocześnie Gruppa 66 prowadzi także promocyjne kampanie cenowe dla PLL LOT. Obecnie kończy się już trzecia taka akcja w tym roku, obejmująca trzy kierunki wakacyjne: Barcelonę, Madryt i Ateny. Jest wspierana reklamami publikowanymi w dwóch tytułach prasy codziennej “Gazecie Wyborczej” i “Rzeczpospolitej”. Za stronę kreatywną kampanii odpowiada Gruppa 66, zaś za planowanie i zakup mediów, dom mediowy Media Gruppa. (JP)