Kraj

U2 Media pozycjonuje się jako alternatywa dla "koncernów agencyjnych"

Dom mediowy U2 Media, wprowadzony na rynek we wrześniu br. przez McCann WorldGroup w Polsce, kierowany przez prezesa Marka Jaszczura,...

Dom mediowy U2 Media, wprowadzony na rynek we wrześniu br. przez McCann WorldGroup w Polsce, kierowany przez prezesa Marka Jaszczura, ma siedmiu klientów: Akzo Nobel, agencję reklamową Oskar Wegner, Atlas, Atlantic, Grohe, Merlin.pl, Warner Bros. oraz Stowarzyszenie Agencji Reklamowych. Większość z nich to firmy obsługiwane wcześniej przez Universal McCann. Zajmował się nimi Jaszczur, który pełnił do sierpnia br. funkcję strategic media planning directora w Universal McCann. Agencja startuje obecnie w kilku przetargach reklamowych. Firma zatrudnia cztery osoby. Dom mediowy U2 Media jest pozycjonowany jako alternatywa dla “koncernów agencyjnych”. – Najważniejsze są dla nas relacje z klientami, utrata wielu budżetów przez największe domy mediowe to konsekwencja braku poczucia podmiotowości przez klientów. “Koncerny” często nie mają czasu na realizację detali. Kompaktowość U2 Media gwarantuje przywrócenie “personalizacji” relacji agencja – klient – mówi Jaszczur. Jego zdaniem U2 Media gwarantuje realizację strategii marek nie na poziomie deklaracji w przetargach i prezentacjach, ale faktycznych działań. – Stawiamy także na elastyczność zakupu mediów. Możemy kupować media przez strukturę negocjacyjną Magna Global Polska – mówi Jaszczur. U2 Media zamierza startować przede wszystkim w przetargach na obsługę klientów, którzy dają agencji mediowej możliwość wykazania się kreatywnością i myśleniem strategicznym. – Będziemy unikać walki o klientów, którzy myślą wyłącznie o koszcie punktu w telewizji i na tej podstawie wybierają dom mediowy – dodaje Jaszczur. Prezes U2 Media nie ujawnia na razie precyzyjnych celów biznesowych na 2006 r. (PR)