M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Bacardi-Martini organizuje konkurs dla designerów sygnowany marką Bombay Sapphire

Serwis Dzienny | 30 listopada 2005, 00:00

Firma Bacardi-Martini buduje wizerunek ginu Bombay Sapphire przez konkurs designerski Szklane Inspiracje. Zadaniem postawionym przed projektantami szkła jest stworzenie naczynia...

Firma Bacardi-Martini buduje wizerunek ginu Bombay Sapphire przez konkurs designerski Szklane Inspiracje. Zadaniem postawionym przed projektantami szkła jest stworzenie naczynia inspirowanego trunkiem Bombay Sapphire i jego butelką. Spośród nadesłanych projektów zostaną wybrane trzy najciekawsze, których prototypy będą wykonane w Krośnieńskich Hutach Szkła "Krosno". Z finałowej trójki zostanie w styczniu 2006 r. wyłoniony najlepszy projekt, którego twórca ze swoim dziełem przystąpi do międzynarodowego finału konkursu Bombay Sapphire Designer Glass. Odbywa się on co roku podczas prestiżowych spotkań branży designerskiej Salone del Mobile w Mediolanie. Projekt Bacardi-Martini ma charakter międzynarodowy - każdego roku ponad 2 tys. projektantów z całego świata tworzy naczynia inspirowane Bombay Sapphire. Pierwszy konkurs odbył się 15 lat temu w USA. W Polsce za wsparcie PR akcji odpowiada agencja Trust Communications. (TW)

Czytaj więcej na temat: , , ,