Kraj

Cin & Cin wykorzystał w reklamach motyw bajki o Kopciuszku

Ambra SA, producent m.in. wina musującego marki Cin & Cin, rozpoczęła telewizyjną kampanię reklamową przed zbliżającym się okresem świątecznym i...

Ambra SA, producent m.in. wina musującego marki Cin & Cin, rozpoczęła telewizyjną kampanię reklamową przed zbliżającym się okresem świątecznym i Nowym Rokiem. Inspiracją dla kreacji była bajka o Kopciuszku, z tym że Kopciuszek w wydaniu Cin & Cin to kobieta śmiała, pewna swej atrakcyjności, która wie, czego chce. Dlatego firma zdecydowała się na kreację przesyconą emocjami i subtelnie erotyczną. Nowy film reklamowy przygotowała agencja Open (w lipcu br. wygrała przetarg na obsługę Ambry). 30-sek. spot do końca roku będzie wyświetlany w TVP1, TVP2, Polsacie i TVN oraz w wybranych kanałach tematycznych (m.in. TVN Style). Planowaniem i zakupem zajął się Media Direction OMD. – Celem kampanii jest wzrost świadomości marki Cin & Cin. Grudzień i początek nowego roku to najważniejszy i najbardziej gorący okres dla win musujących, dlatego chcemy go efektywnie wykorzystać – mówi Marcin Andrzejczyk, brand manager Cin & Cin w Ambra SA. Pretekstem do zaistnienia w telewizji producenta win jest sponsorowanie przez niego wystawy “Nie ma Cin Cin bez Cin & Cin”, która odbędzie się w dniach 10-16 stycznia 2006 r. w galerii Ateneum w Warszawie. Marka Cin & Cin jest wiceliderem na rynku win musujących w kraju, liderem jest druga marka Ambry – Dorato. Swój udział w segmencie win musujących Ambra określa na mniej więcej 50 proc., a w całym rynku winiarskim – na 28-29 proc. (MB)