Zagranica

Coca-Cola stawia na zdrowie i wellness, zmienia strukturę

Koncern Coca-Cola w Wielkiej Brytanii rozbudowuje dział, który zajmie się marketingiem i promocją produktów zdrowych i tzw. wellness, w tym...

Koncern Coca-Cola w Wielkiej Brytanii rozbudowuje dział, który zajmie się marketingiem i promocją produktów zdrowych i tzw. wellness, w tym marek Minute Maid i Oasis, pod którymi sprzedawane są naturalne soki. Działem tym pokieruje Sarah Marsh, marketing manager, która w tym roku przygotowała launch soków Minute Maid. Bobby Brittain będący brand directorem marki Coca-Cola będzie odpowiadać za dział performance opiekujący się markami Powerade i Powerade Aqua+, drinkiem sportowym wylansowanym latem br. Trzecią dywizją – napojów gazowanych – pokieruje Justin Billingsley, który był brand directorem Coca-Coli i Diet Coli. Michael Dick, wcześniej commercial manager ds. reklamy, będzie szefem działu zintegrowanej komunikacji marketingowej. Rzecznik firmy powiedział, że restrukturyzacja ma za zadanie bardziej wyeksponować nowo rozwijane produkty. Coca-Cola właśnie ropoczęła świąteczną kampanię reklamową. (“BrandRepublic”)