M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Apart korzysta z usług Connect w zakresie planowania komunikacji marketingowej

Serwis Dzienny | 1 grudnia 2005, 00:00

Firma jubilerska Apart rozpoczęła kampanię wizerunkową, której celem jest zbudowanie świadomości marki. Kampania telewizyjna, która rozpoczęła się w drugiej połowie...

Firma jubilerska Apart rozpoczęła kampanię wizerunkową, której celem jest zbudowanie świadomości marki. Kampania telewizyjna, która rozpoczęła się w drugiej połowie listopada, to pierwszy etap realizacji strategii marketingowej dla marki Apart opracowanej przez firmę konsultingową Connect - strukturę należącą do grupy komunikacyjnej TBWA/Communications Group. W ramach współpracy z firmą Apart Connect wraz z działem strategii agencji Tequila/Polska opracowała strategię marketingową i plan zintegrowanej komunikacji dla marki. Pierwszy etap działań został zaplanowany na okres przedświąteczny, który jest związany ze wzmożonymi zakupami biżuterii. Za przygotowanie spotu reklamowego dla kampanii telewizyjnej Apartu odpowiada agencja Cytryna, zakupem mediów zajął się dom mediowy MindShare Polska. Connect to struktura specjalizująca się w planowaniu komunikacji, dotychczas zrealizowała projekty m.in. dla Telekomunikacji Polskiej oraz dla Kompanii Piwowarskiej. (TW)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , ,