Kraj

TVP rusza z akcją charytatywną "Reklama Dzieciom"

4 grudnia rozpoczyna się trzynasta edycja telewizyjnej akcji charytatywnej "Reklama Dzieciom" organizowana przez telewizję publiczną. Jej głównym punktem będzie jedyny...

4 grudnia rozpoczyna się trzynasta edycja telewizyjnej akcji charytatywnej “Reklama Dzieciom” organizowana przez telewizję publiczną. Jej głównym punktem będzie jedyny nadawany w Wigilię w TVP1 blok reklamowy, z którego cały dochód zostanie przeznaczony na potrzeby dzieci. Zapowiedzi akcji będzie można oglądać w TVP od 4 grudnia. 60-sek. zwiastun będzie emitowany na antenach TVP1, TVP2 i TVP3. Organizatorzy akcji i jej ubiegłoroczni beneficjenci będą gośćmi prezenterów TVP. Charytatywny blok reklamowy zostanie nadany w Wigilię przed “Wiadomościami” o 19.30. Będzie to jedyny blok reklamowy w tym dniu. Sponsorzy akcji zapłacą za emisję reklam specjalną cenę. W roku 2003 zebrano z tego tytułu 998 tys. zł, a w 2004 – 1,4 mln zł. W tym roku przed uruchomieniem akcji na antenie zebrano już 1,6 mln zł. Tegoroczny dochód z akcji zostanie podzielony między instytucje i organizacje, które złożą odpowiedni wniosek w biurze zarządu i spraw korporacyjnych TVP. O przyznaniu dotacji decyduje komisja ds. darowizn. Wnioski można składać do 31 grudnia br. (MKS)