Kraj

Luksusowe marki Cadillac i Corvette wchodzą do Polski

Marka Cadillac wchodzi do Polski, jednocześnie na nasz rynek zostanie też wprowadzony brand Corvette (który de facto jest luksusowym subbrandem...

Marka Cadillac wchodzi do Polski, jednocześnie na nasz rynek zostanie też wprowadzony brand Corvette (który de facto jest luksusowym subbrandem Chryslera) – zarówno Cadillac, jak i Corvette to brandy należące do General Motors. Zajmująca się biznesem związanym z tymi autami centrala Cadillac & Corvette Europe wybrała na ich polskiego dystrybutora spółkę Auto-Pol-Service SA, która od lat współpracuje z General Motors, dystrybuując inne marki tego koncernu w swoim salonie sprzedaży w Warszawie. Oficjalną inaugurację pierwszego salonu Cadillac & Corvette Experience Center przygotowały agencje Excentric Public Relations oraz FilmDesign. Roland Gerber, dyrektor zarządzający Cadillac & Corvette Central Europe, stwierdził podczas oficjalnej inauguracji pierwszego salonu, że Polska jest ważnym rynkiem ze względu na wielkość i potencjał, a firma liczy na to, że oryginalny amerykański styl reprezentowany przez te dwie marki znajdzie swoich zwolenników i wywalczy sobie miejsce na szybko rosnącym polskim rynku dóbr luksusowych. (MG)