Przetargi

Wilbo planuje przetarg dla marki Neptun; Pietrzak kieruje także trade marketingiem

Wilbo, producent ryb i przetworów rybnych, planuje rozpisanie przetargu na obsługę reklamową marki Neptun. Przetarg prawdopodobnie ruszy w styczniu 2006...

Wilbo, producent ryb i przetworów rybnych, planuje rozpisanie przetargu na obsługę reklamową marki Neptun. Przetarg prawdopodobnie ruszy w styczniu 2006 r. i będzie dotyczył zarówno obsługi kreatywno-strategicznej, jak i mediowej. Jak mówi Przemysław Pietrzak, dyrektor marketingu Wilbo, niewykluczone, że do przetargu zostaną zaproszone agencja JWT oraz dom mediowy Media Insight, czyli zwycięzcy ostatniego przetargu Wilbo na obsługę marki Dal Pesca. Ostateczna decyzja w tej sprawie jeszcze nie zapadła. Neptun jest obecnie liderem rynku konserw rybnych – jak podaje marketer, wartościowy udział brandu w tym segmencie wynosi 16 proc. Wilbo ma intensywnie rozwijać markę, producent będzie dążył do wzmocnienia jej rynkowej pozycji. Przemysław Pietrzak, który do tej pory odpowiadał za marketing konsumencki, od niedawna zajmuje się w Wilbo także trade marketingiem. Wcześniej była to domena Leszka Bednarza, obecnie szefa dwóch kategorii – ryb świeżych i ryb wędzonych. Pietrzak nie zdradza wysokości budżetu reklamowego flagowych marek koncernu – Neptuna i Dal Pesca, mówi jedynie, że są one porównywalne. (JN)